Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2007

Και ο αυριανισμός καλά κρατεί

To νέο επεισόδιο στην κρυονεριάδα είναι εδώ...

Λοιπόν, με απλά λόγια, η Fiat ανακαλεί παρτίδες αυτοκινήτων της ίδιας αλλά και των θυγατρικών της για προληπτικούς λόγους, επειδή διαπιστώθηκε ότι σε κάποια αυτοκίνητα (7600 αυτοκίνητα συνολικά, τα οποία κατέληξαν στη Γερμανία) τοποθετήθηκαν σωληνάκια φρένων τα οποία δεν ήταν ακριβώς όπως ήθελε το εργοστάσιο να είναι και υπήρχε ενδεχόμενο να μειωθεί η απόδοση των φρένων.

Μέχρις εδώ όλα καλά. Αλλά, το AMS, ακολουθώντας τον κιτρινισμό της Daily Mirror, θεωρεί - ως συνήθως - ότι απευθύνεται σε κρετίνους και προσπαθεί με αυτόν τον τρόπο να μας πει ότι - και καλά - τα φρένα των Fiat/Lancia/Alfa Romeo είναι ελαττωματικά.

Όμως, οι "ειδήμονες" αυτοι της αυτοκίνησης, που δεν είναι ικανοί στοιχειώδη μέτρα ασφαλείας σε μια δοκιμή να πάρουν, που δεν έχουν ιδέα τι προκαλεί κόπωση στα φρένα ενός αυτοκινήτου, που σιχαίνονται τους στριφτερούς δρόμους, που νομίζουν ότι είμαστε τόσο ηλίθιοι ώστε να μπορούμε να περάσουμε δισκόπλακα από Toyota Corolla AE92 για δισκόπλακα Fiat Bravo και που είναι ανίκανοι ακόμα κι ένα ατύχημα να σκηνοθετήσουν, πάνε να συσχετίσουν ασυσχέτιστα πράγματα. Αυτοί βγήκαν και σκούζανε σαν την Ελένη Λουκά πως έφταιγε η διάμετρος των φρένων.

Αποσιωπούν επίσης ότι τα υπό ανάκληση αυτοκίνητα είναι ΟΛΑ μεταγενέστερα του αυτοκινήτου της "δοκιμής" τους. Και η καμπάνια τους συνεχίζεται... Η ιστορία επαναλαμβάνεται: ό,τι έκανε η Daily Mirror, το επαναλαμβάνει το Auto Motor und Sport.

Σε ό,τι αφορά δε την δίκη που ήταν προγραμματισμένη για την Τρίτη 11/12, δεν έχω ακόμα σαφείς πληροφορίες. Παρατήρησα επίσης ότι στο AMS εργάζεται και ο Ιαβέρης. Κρίμα, τον είχα για πιο σοβαρό...

Κύριε Ιαβέρη - που μαζί σας θ'ασχοληθώ αργότερα - , δύσκολα χτίζεται ένα καλό όνομα. Εύκολα όμως γκρεμίζεται και μάλιστα γκρεμίζεται ακόμα κι από τις επιλογές σας σε ό,τι αφορά τα άτομα με τα οποία συνεργάζεστε. Αν επιλέξατε να συνεργάζεστε με την Αυριανή του αυτοκινητιστικού Τύπου, το δικό σας όνομα χαλάει. Όχι το δικό μου. Εγώ βλέπετε δε βγήκα ποτέ στα κανάλια ως ειδήμων σε θέματα οδικής ασφάλειας, ούτε με θεώρησε κανένας ζωντανό ή τεθνεώτα θρύλο στο χώρο μου - και δεν πολυκαίγομαι για κάτι τέτοιο.

Να προσθέσω και κάτι ακόμα:

Η Αυριανή του αυτοκινητιστικού Τύπου συνδέει αυθαίρετα το σκηνοθετημένο "ατύχημα" που μας παρουσίασε (και ξέρω ακριβώς τι κάνανε και πώς το στήσανε το "ατύχημα", αλλά μέχρι να τα διασταυρώσω πλήρως δεν τα γράφω...) με την ανάκληση. Δηλαδή μας λέει ότι τελικά δεν έφταιγε η διάμετρος των φρένων για την οποία μας έπρηξε τόσον καιρό, αλλά τα... σωληνάκια. Αλλά το αυτοκίνητο αυτό για να έχει ελαττωματικά σωληνάκια έπρεπε να είχε παραχθεί μετά τις 11 Οκτωβρίου. Να υποθέσουμε ότι ισχύει αυτό; Ωραία! Το "σκάνδαλο" βγήκε στις 24 Οκτωβρίου. Δηλαδή σε χρονικό διάστημα 13 ΗΜΕΡΩΝ από την παραγωγή του το αυτοκίνητο:
  • ήρθε στο λιμάνι του Πειραιά από Ιταλία
  • εκτελωνίστηκε
  • έβγαλε πινακίδες
  • ασφαλίστηκε
  • δοκιμάστηκε από τους 4 Τροχούς
  • δοκιμάστηκε από το Car
  • δοκιμάστηκε από το EVO
  • δοκιμάστηκε από το AMS
Ενώ καμμία δοκιμή σε περιοδικό δεν κρατάει λιγότερο από μια εβδομάδα!

ΜΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΚΡΕΤΙΝΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΥΡΙΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗ;

Για περισσότερα σχετικά με το πώς το AMS εξαπατά τους αναγνώστες του για να παίξει τα παιχνίδια του στην κόντρα του με τη Fiat Group Auto Hellas, δείτε εδώ.

3 σχόλια:

Unknown είπε...

To Κυριε Τριανταφύλλη σας παρακαλώ με εισαγωγικά στο Κύριε...

stemi είπε...

Τι περιμένεις από ένα περιοδικό που ζητά το σχόλιο σου και "ανεβάζει" στο site του μόνο όσα του αρέσουν! Τρία δικά μου σχόλια χώρις ίχνος προσβολής στα 2 από αυτά, 2 γράμματα στο περιοδικό για μερολψία (πριν το συμβάν) και 2 τουλάχιστονσχόλια τρίτων που ξέρω δεν δημοσιεύθηκαν.
Κατά τα άλλα έχουν ISO.
PS. Στο Site του Autotriti και AMS δεν παρουσιάστικέ ποτέ η είδηση ότι το Fiat 500 βγήκε αυτοκίνητο της χρονιάς!!

Ο Αιρετικός είπε...

Τίποτα δεν περιμένω. Αλλά ξέρετε και οι δυο σας κάτι; ΚΑΝΕΝΑΣ απ'όσους ξέρουμε δυο πράγματα παραπάνω δεν διαδίδουμε την πραγματική πληροφόρηση. Αντιθέτως, οι παραμυθατζήδες διαδίδουν τις χαζομάρες τους φανατικά και μεθοδικά. Οπότε καταλαβαίνετε ποιος ασκεί επιρροή στον κόσμο τελικά...