Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2007

You can run, but you can't hide...

Το σήριαλ με την απαράδεκτη συκοφαντική εκστρατεία του ελληνικού παραρτήματος του γερμανικού περιοδικού Auto Motor und Sport συνεχίζεται...

Στο προηγούμενο επεισόδιο, έθεσα εκ νέου κάποια ερωτήματα και παρέθεσα σύνδεσμο προς άρθρο της online έκδοσης του AMS της 6/12/2007, στο οποίο είχαμε χυδαία επίθεση εναντίον των 4 Τροχών. Στο μεσοδιάστημα, το άρθρο αυτό κατέβηκε από τους διακομιστές τους, γιατί κατάλαβαν ότι τους έθετε σε κίνδυνο. Έτσι, ο σύνδεσμος που παρέθετα εκεί είναι πλέον άκυρος.

ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ! Ουδέν κρυπτόν υπό το διαδίκτυον, κύριοι...

Χάρη στο Google, υφίσταται αποθηκευμένη μορφή του εν λόγω χυδαιολογήματος και βρίσκεται εδώ.

Παραθέτω επίσης παρακάτω και το κείμενο του άρθρου...
Τόσο κρετίνους θεωρούν τους αναγνώστες τους;



Το «βραβείο της χρονιάς» απένειμε στα φρένα του Bravo, διευθυντής «ιστορικού» περιοδικού αυτοκινήτου.Η ιστορία με τά, 30% μικρότερα φρένα, του Fiat Bravo 1.4 90 ps, είναι λίγο, πολύ, γνωστή.


Το ίδιο και ότι οι δοκιμαστές του Auto Motor und Sport είχαν ένα ατύχημα με το αυτοκίνητο αυτό, όταν - λόγω υπερθέρμανσης - δεν πιάσανε τα φρένα του.

Το εντυπωσιακό στην ιστορία είναι ότι μέχρι σήμερα, η Fiat δεν έχει ακόμα απαντήσει, γιατί εφοδίασε το συγκεκριμένο μοντέλο, με μικρότερα φρένα, ενώ:
- όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του, φοράνε μεγάλα φρένα
- όλα τα υπόλοιπα μοντέλα του Bravo, φοράνε μεγάλα φρένα.
Αν θεωρεί η Fiat τα μικρά φρένα επαρκή, τότε γιατί εφοδιάζει τα υπόλοιπα 4 Bravo με μεγάλα φρένα και κυρίως γιατί δεν βγαίνει να υποστηρίξει την επιλογή της, όταν ακόμα και οι οργανώσεις προστασίας καταναλωτών, απαιτούν αυτή την απάντηση.

Το θέμα με τα μικρότερα φρένα του Bravo 1.4 & πως το σχολίασαν οι επισκέπτες του site (429)

Δείτε τις διαστάσεις των φρένων

Πιο εντυπωσιακή όμως, είναι η στάση που κράτησε μερίδα του ειδικού τύπου και κυρίως «ιστορικό» περιοδικό του χώρου:
- ενα μήνα πριν, είχε δοκιμάσει το Bravo 1.4 150 ps, που φοράει μεγάλα φρένα και έγραψε ότι «τα φρένα του Fiat δείχνουν πιο εύκολα σημάδια κόπωσης σε συνεχή καταπόνηση». Με τα ΜΕΓΑΛΑ φρένα.
- αμέσως μετά το ατύχημα βγήκε και έγραψε ότι το 1.4 90 ps, με τα ΜΙΚΡΑ φρένα, έχει «ανθεκτικά» φρένα.
- χθες του έδωσε και το «βραβείο» της χρονιάς:
«Στην αντοχή των φρένων του Bravo 1.4 όπως τη διαπιστώσαμε σε σκληρή δοκιμασία στην πίστα στα Μέγαρα». Στο ίδιο τεύχος φιλοξενήθηκε και ένα 36σέλιδο ένθετο της Fiat.
- Χωρίς καμμία αναφορά στο μικρότερο μέγεθος των φρένων του 1.4 90 ps.
Είναι δυνατόν ένα περιοδικό, που βρίσκει ότι «δείχνουν εύκολα σημάδια κόπωσης» τα μεγάλα φρένα, να βρίσκει αμέσως μετά, ότι τα μικρά φρένα αξίζουν....το «βραβείο της χρονιάς» και να μην αναφέρει τίποτα για το μέγεθος των συγκεκριμένων φρένων; Αλλο είναι να λες: «το μοντέλο αυτό έχει μικρότερα φρένα, όμως ... bla-bla» και άλλο να μην αναφέρεις τίποτα για το μέγεθος των φρένων, αλλά και να αποκρύπτεις το γεγονός ότι σε test σου, που προηγήθηκε, είχες διαπιστώσει ότι ακόμα και τα μεγάλα φρένα «δείχνουν εύκολα σημάδια κόπωσης».

Τόσο κρετίνους θεωρεί τους αναγνώστες του;

Θέλουμε όμως την γνώμη σας και για κάτι ακόμα: Η Fiat - και κάποιοι δημοσιογράφοι - ισχυρίζονται ότι δεν έπρεπε να το δημοσιεύσουμε, γιατί μπορεί να ήταν «τυχαίο». Επρεπε, λέει, «να βρούμε ακόμα ένα αυτοκίνητο και αν δεν παρουσιαστεί ξανά το πρόβλημα, να μην το δημοσιεύσουμε».
Εμείς δεν συμφωνούμε μ'αυτό. Μπορούσαμε, αν ήθελε η Fiat, να επαναλάβουμε το test και με άλλα αυτοκίνητα, δεν είχαμε όμως καμμία πρόθεση να αποκρύψουμε αυτό που έγινε. Αυτό το ξεκαθάρισαμε από την αρχή στην Fiat. Ισως γι'αυτό ακολούθησαν τα δικαστήρια, αντί να επαναληφθεί το test και με άλλα Bravo 1.4 90 ps.

Τα συμπεράσματα δικά σας. Ίσως τελικά να έχουν δίκιο οι άνθρωποι του δικτύου της FGAH που μιλούν για εκβιαστική εκστρατεία συκοφάντησης εκ μέρους της Motor Press Hellas. Θέλω δε να επανέλθω στο "ατύχημα" για το οποίο μας μιλούν τόσον καιρό, για να εκφράσω τη βεβαιότητά μου ότι ήταν σκηνοθετημένο και μάλιστα ΚΑΚΟΣΚΗΝΟΘΕΤΗΜΕΝΟ.

Αξίζουμε καλύτερη ενημέρωση!

Υ.Γ. Πιστεύετε ότι το γερμανικό AMS τελεί εν αγνοία των καμωμάτων του εδώ εκπροσώπου του;

2 σχόλια:

takis είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΙΡΕΤΙΚΕ.

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΩ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΓΥΡΩ ΜΑΣ.

ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ PUNTO 1200CC 65PS ΤΟΥ 2002.

ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ, ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΟΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΖΗΤΗΜΑΤΑ...:

1. ΑΛΛΑΓΗ ΔΥΝΑΜΟ ΣΤΑ 65000 Khm ΠΕΡΙΠΟΥ

2. ΑΛΛΑΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΘΥΡΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΣΤΑ 110000 Khm ΠΕΡΙΠΟΥ

3. ΑΛΛΑΓΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΩΝ ΣΤΑ 110000 Khm ΠΕΡΙΠΟΥ

4. ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ 80000 Khm ΕΧΩ ΑΝΤΙΛΙΦΘΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΣΕΙ ΚΑΠΩΣ...
ΧΩΡΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΜΕ ΠΡΟΦΑΝΗ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΗΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ...
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ (?) ΑΚΟΜΗ ΔΕ ΤΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ...

ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΑΔΥΝΑΜΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΦΟΡΤΙΟ (4 ή 5 ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ), ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ ΤΑ ΟΔΗΓΙΚΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ...
(ΣΒΕΛΤΟ ΣΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ ΣΕ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ...)

Η ΕΚΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ Η DYNAMIC ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΤΕ, ΤΑ 10500€.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟΤΑΤΗ ΤΙΜΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...

ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΑΥΤΑ...(???)

ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΘΙΑΖΟΥΝ ΤΗ FIAT ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΣΙΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ...

ΕΝΝΟΩ ΠΩΣ ΑΜΑ ΨΑΞΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ BRAVO 1400cc 90ps ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙΜΗ ΑΠΟ 15000€...
ΘΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΕΙΣ ΣΦΟΔΡΑ...!!!

ΚΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΛΕΩ ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ, ΜΙΑΣ ΚΙ ΕΓΩ ΠΛΕΟΝ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΙΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΟΥ ΑΜΑΞΙ...

ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ GOLF 4 ΤΟΥ 2001...
1400cc 75ps 5ΠΟΡΤΟ

ΠΟΛΥ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΑΜΑΞΙ...
ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΛΑΜΠΑ... (!!!)

ΤΕΡΑΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ

ΒΕΒΑΙΑ ΔΕ ΛΕΙΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...
(Α..., ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΑΣΩ ΟΤΙ Η VW ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ ΠΟΛΥ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟΥΣ...
ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ 3 ΦΟΡΕΣ ΕΚΑΣΤΟ...!!!)

ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΒΕΒΑΙΑ..., ΟΥΔΕΝ.

ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ 75 ΑΛΟΓΑ ΚΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΕΟΝΤΟΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ...
ΟΜΩΣ ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΦΟΡΤΙΟ..., ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΠΟ... PUNTO 2002...!!!
ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ...!!!

ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΟ BRAVO 1400cc 90ps ΕΚΔΟΣΗ DYNAMIC...

ΚΙ ΕΓΩ ΦΥΣΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΕΝΑ...
ΦΡΕΝΑΡΑ ΑΠΟΤΟΜΑ...!!!(ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ, ΚΑΛΑ ΔΕ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΣΤ ΤΟΥ EYRONCAP ???

ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΔΩ:
ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΤΑ 257mm...
ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΣΤ ΤΟΥ EYRONCAP...

ΑΠΟΡΩ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ..., ΠΩΣ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΞΩ...(???)

ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ 100Khm/ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΩΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ..., ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΕΦΕΡΕΣ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ...?(!!!)

ΕΠΙΣΗΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΗΠΩΣ ΟΤΙ Η FIAT ΕΠΕΝΔΥΣΕ Ο,ΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ...?

ΜΗΠΩΣ ΞΕΧΑΣΑΝ ΟΤΙ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΦΟΥΝΤΟ...???(!!!)

ΘΕΩΡΟΥΝ ΜΗΠΩΣ ΟΤΙ Η FIAT ΕΙΧΕ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΡΙΣΚΟ...???
ΡΙΣΚΟ ΣΕ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΩΝ...???
ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ...???
ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΛΙΣΤΑ...???

ΝΑ ΠΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΝΑ BRAVO 1400cc 90ps TEST DRIVE...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ...
ΟΔΗΓΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΠΟΥ ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ..., ΤΑ ΦΛΑΣ, ΤΗ ΚΟΡΝΑ, ΤΟ RADIO-CD ΚΑΙ ΤΟ AIRCODITION ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ...

ΤΟ 70% ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΦΡΩΔΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΚΑΛΟ...
ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΕ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΦΗ ΥΦΑΣΜΑΤΑ...
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ, ΚΑΛΕΣ ΡΕΠΡΙΖ... ΚΑΙ ΜΕ 3 ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΜΑΛΙΣΤΑ...

ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΞΕΝΗΣΕ ΤΗ ΠΕΡΙΕΡΓΙΑ...

ΙΣΑ-ΙΣΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ, ΑΛΛΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟΥ ΦΥΣΙΚΑ...!!!

ΤΙ ΝΑ ΠΩ...

ΑΜΑ ΔΕ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ...

ΑΣ ΜΗ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ...!!!

ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ...

(ΜΗΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ LINK ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΜΕ ΤΟ TEST ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?)

Ο Αιρετικός είπε...

Γεια σου Τάκη. Οπωσδήποτε, η Fiat δεν είναι απατεωνίστικη/αρπακολλατζίδικη εταιρεία, ούτε ισχύουν όλα αυτά τα urban legends που ακούγονται από τους διάφορους άσχετους.

Το Golf IV (ένα αυτοκίνητο που προσωπικά αντιπαθώ για χίλιους-δυο λόγους, αντικειμενικούς και υποκειμενικούς, ασχέτως αν υπάρχουν αρκετοί οδηγοί που έχουν βολευτεί μια χαρά μ'αυτό) είχε το εξής ζήτημα με τα ηλεκτρικά του παράθυρα: οι οδηγοί τους ήταν φτιαγμένοι από πλαστικό (ως είθισται σήμερα για μείωση του βάρους και του κόστους παραγωγής), αλλά, όπως φαίνεται, είχαν μελετηθεί για το κρύσταλλο της πεντάθυρης έκδοσης. Το κρύσταλλο αυτό ήταν μικρότερο από αυτό της τρίπορτης, άρα και ελαφρύτερο. Στην τρίπορτη έκδοση όμως, οι οδηγοί που απλώς άντεχαν το βάρος των κρυστάλλων της πεντάπορτης, σπάγανε με αποτέλεσμα το τζάμι να πέφτει μέσα στην πόρτα.

Κατά μια σατανική εφαρμογή μάλιστα του Νόμου του Μέρφυ, τα παράθυρα συνήθως διάλεγαν να πέσουν μέσα στην πόρτα (αφήνοντας έτσι το αυτοκίνητο έρμαιο στις ορέξεις του κάθε κλεφτρονιού) Παρασκευή ή Σάββατο βράδυ, που την επόμενη μέρα προφανώς τα συνεργεία ήταν κλειστά...

Έχουν συμβεί αρκετά με τη VW/Audi, την οποία προσωπικά θεωρώ υπερτιμημένη σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία των οχημάτων της.

Από την άλλη, είναι γεγονός ότι η Fiat στην Ελλάδα πάσχει σε ό,τι αφορά το δίκτυό της. Αρκετοί από τους πωλητές της δεν συμπεριφέρονται όπως πρέπει, κάποιοι άλλοι επιχειρούν να παραπλανήσουν τον υποψήφιο πελάτη (π.χ. ισχυριζόμενοι ότι αντικατάσταση του ηχοσυστήματος με aftermarket ακυρώνει την εγγύηση), ενώ σε αρκετά συνεργεία της τα μαστόρια δεν το "κατέχουν" το άθλημα.

To Bravo σ'αυτήν την έκδοση δεν φαίνεται να έχει δοκιμασθεί από το γερμανικό AMS. Θα έχω τα μάτια μου ανοιχτά πάντως.