Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2007

Τόσο κρετίνους θεωρούν τους αναγνώστες τους;

Ερώτημα που θέτει στην ιστοσελίδα του το Auto Motor und Sport, το οποίο όμως ερώτημα θα έπρεπε να τεθεί μάλλον προς το ίδιο το έντυπο, που είναι πλέον ξεκάθαρο ότι είναι η Αυριανή του αυτοκινητιστικού Τύπου.

Τόσο από τα άρθρα μου εδώ μέσα, όσο και από την αρθρογραφία έγκυρων περιοδικών αυτοκινήτου (π.χ. Car και EVO), έχει αποδειχθεί ότι αυτά που λέει το Auto Motor und Sport στερούνται ουσίας, εγκυρότητας και αλήθειας.

Αποφεύγει το "καλό" περιοδικό να απαντήσει στα εξής ερωτήματα:
  1. Γιατί χρησιμοποιεί ακόμα τον απηρχαιωμένο και ανακριβή "πέμπτο τροχό"; Δεν χρειάζεται σύγχρονα και αξιόπιστα μετρητικά όργανα;
  2. Ας δεχθούμε ότι όντως το Bravo της δοκιμής έχασε τα φρένα του. Πού ξέρανε ότι δεν ήταν κάτι πολύ πιο σοβαρό και πήραν το ρίσκο να ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ το τρακαρισμένο αυτοκίνητο σε δημόσιο δρόμο; Από τη μια κόπτονται για την ασφάλειά μας κι από την άλλη οδηγούν αυτοκίνητο τρακαρισμένο και χωρίς φρένα σε δημόσιους δρόμους;
  3. Γιατί ξεκίνησαν εκστρατεία με chain-mail, δηλαδή SPAM που αποτελεί ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ; Αυτοί δεν είναι που κόπτονται για την τήρηση των νόμων; Τότε γιατί τους παραβιάζουν;
  4. Γνωρίζουν ότι τα γραφόμενά τους αποτελούν συκοφαντική δυσφήμηση για τους συναδέλφους τους και μπορεί να καταλήξουν πολύ εύκολα στη φυλακή;
  5. Με ποια κριτήρια κατέστη το Auto Τρίτη μπούσουλας των ασφαλιστικών εταιρειών, δημιουργώντας έτσι υπόθεση AGB στο χώρο των αποζημιώσεων και οδηγώντας - με τους γνωστούς τρόπους του AMS - σε χειραγώγηση της αγοράς;
  6. Θεωρούν ότι με γλώσσα που ακόμα κι ένας λιμενεργάτης (που είθισται να τους θεωρούμε ως χυδαιολογούντες) θα θεωρούσε χυδαία και αναξιοπρεπή θα κερδίσουν τις εντυπώσεις;
  7. Στα τεχνικά ζητήματα που ετέθησαν από συναδέλφους τους, αλλά και από επιστήμονες και τεχνικούς του χώρου, γιατί δεν απαντούν;
  8. Το Fiat Coupe από πού κι ως πού είναι 400 κιλά ελαφρύτερο του Bravo 2007; Κενό το Fiat Coupe ζυγίζει παραπάνω από το Bravo!
  9. Γνωρίζουν ότι εκκρεμούσης δικαστικής διαδικασίας δεν έχουν δικαίωμα - βάσει ΝΟΜΟΥ - να μιλάνε για την υπόθεση, γιατί μπορεί να μπλέξουν ακόμα χειρότερα;
  10. Γράφοντας με τρόπο τέτοιο που μόνον σε αναγνώστες της "Αυριανής" θα μπορούσαν να απευθύνονται πιστεύουν ότι ένας σκεπτόμενος αναγνώστης - πόσω μάλλον κάποιος που ξέρει και δυο πράγματα από αυτοκίνητα - θα τους πάρει στα σοβαρά;
  11. Με τέτοιο χυδαίο ύφος, πώς να μην υποθέσουμε ότι δεν τίθεται θέμα οδικής ασφάλειας, αλλά παίζουν παιχνίδια σαν αυτά του Μιχαλόπουλου, εκδότη της "Ελεύθερης Ώρας";
Ιδού τα γραφόμενά τους... Καμαρώστε τους και δείτε ποιοι χειραγωγούν την ελληνική αγορά αυτοκινήτου! Με τέτοια κείμενα, ποιος άραγε θεωρεί κρετίνους τους αναγνώστες του;

Δεν υπάρχουν σχόλια: