Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2007

Καλως ήρθατε!

Καλως ήρθατε στο αιρετικό μου αυτοκινητιστικό ιστολόγιο! Όλοι γνωρίζουμε ότι διαμορφωτές της κοινής γνώμης σε θέματα αυτοκινήτου είναι συνήθως οι συντάκτες του ειδικού (συχνά δε και "ειδικού") Τύπου, οι συζητήσεις με καφέ, τσιγάρο και κοζάρισμα αιθέριων υπάρξεων στις καφετέριες και οι φήμες που ακούμε στα συνεργεία καθώς επισκευάζουμε ή συντηρούμε τα αυτοκίνητά μας. Οι δυο τελευταίοι παράγοντες σε πολλά θυμίζουν το ράδιο-αρβύλα του στρατού και η αξιοπιστία τους ελέγχεται, αν και όλοι τείνουμε να δεχόμαστε άκριτα ό,τι μας λέει ο μάστρο-Μήτσος, ακόμη και αν διαρκώς φάσκει και αντιφάσκει.

Προσωπικά, έχω βαρεθεί να διαπληκτίζομαι στα διάφορα φόρουμ αυτοκινήτου με ανθρώπους που στηρίζουν ό,τι λένε στο προαναφερθέν ράδιο-αρβύλα περί "ζημιάρικων", περί "ποιοτικών", περί "κουρσάρας". Έχω επίσης βαρεθεί όλο αυτό το βλακώδες internet drama όσων ποδοσφαιροποιούν κάθε συζήτηση περί αυτοκινήτου και μπαίνουν σε συζητήσεις για συγκεκριμένα αυτοκίνητα και μάρκες μόνο και μόνο για να κοροϊδέψουν τους ιδιοκτήτες των εν λόγω οχημάτων. Ας το πάρουν επιτέλους είδηση - επειδή έχω διαπιστώσει ότι αυτή η συμπεριφορά κυρίως εκδηλώνεται από ιδιοκτήτες οχημάτων που παράγονται από τον όμιλο VAG (Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda) - ότι εδώ τουλάχιστον αυτή η παιδιάστικη συμπεριφορά δεν θα γίνεται ανεκτή, διότι, σε αντίθεση με τα περιοδικά στα οποία ανήκουν τα διάφορα αυτοκινητιστικά φόρουμ στην Ελλάδα, εγώ δεν έχω ανάγκη να με χρηματοδοτήσει καμμία εταιρεία και διότι θεωρώ βλακώδεις τις διαμάχες "μάρκα Α εναντίον μάρκας Β". Είναι εξ ίσου ηλίθιες με το να καθόμαστε να συγκρίνουμε το TIE Fighter από τον Πόλεμο των Άστρων με το Hellcat V από το παιχνίδι Wing Commander IV.

Δηλώνω ανοιχτά και ξεδιάντροπα ιταλόφιλος και γαλλόφιλος σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα. Μου αρέσουν επίσης αρκετά ιαπωνικά, κάποια γερμανικά και επίσης ορισμένα βρετανικά. Απεχθάνομαι την καγκουριά και όλα τα έντυπα που την υπηρετούν. Δεν θα διαβάσετε εδώ πέρα φήμες περί... "σοβιετικών μετάλλων" ή "κινεζικών μετάλλων". Μπορεί να επικαλεσθώ - εάν έχω κάτι τέτοιο στη διάθεσή μου - πληροφόρηση εκ των έσω, αλλά ΠΟΤΕ το ράδιο-αρβύλα του συνεργείου. Υπόσχομαι δε να τα λέω έξω απ'τα δόντια.

Ενδέχεται να στενοχωρήσω ιδιοκτήτες αυτοκινήτων διαφόρων εταιρειών κατά καιρούς. Δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί τους. Εκφράζω τη διαφωνία μου - όσο πιο τεκμηριωμένα γίνεται -
με τη σχεδιαστική νοοτροπία των εργοστασίων, τις τακτικές τους και την κατεύθυνση στην οποία θέλουν να στρέψουν την αγορά. Προτού λοιπόν μου επιτεθεί κάποιος για να υπερασπιστεί τη VAG ή τη Hyundai (για παράδειγμα) ή τη General Motors, ας σκεφθεί ότι πάει να χαλάσει τη ζαχαρένια του και να μπλέξει σε ανούσιες διαδικτυακές διαμάχες (μια και όλοι είμαστε φοβερά μάγκες πίσω από ένα πληκτρολόγιο) για συμβούλια μετόχων και υψηλόβαθμα στελέχη που αγνοούν την ίδια του την ύπαρξη και αδιαφορούν παντελώς γι'αυτήν.

2 σχόλια:

sonia είπε...

διαβασα ολα τα κειμενα που εγραψες και μου αρεσει ο τροπος που ''αγγιζεις'' το θεμα της αυτοκινησης.

keep driving...
;-)

Ο Αιρετικός είπε...

Σ'ευχαριστώ! Θα προσπαθήσω να μην σε απογοητεύσω!