Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007

Και ο αυριανισμός συνεχίζεται...

Το AMS, στην εκστρατεία του κατά της Fiat, έχει στήσει ένα σύστημα σχολιασμού της είδησης για την υποτιθέμενη ανεπάρκεια των φρένων του Fiat Bravo 1.4 90HP. Καταθέτετε το σχόλιό σας και αυτοί το εξετάζουν για να δουν αν θα επιτρέψουν τη δημοσίευσή του. Προσέξτε ότι πάνω από το 95% των δημοσιευθέντων σχολίων είναι σε πλήρη σύμπνοια με τα γραφόμενα του περιοδικού. Γνωρίζω ότι υπάρχουν δεκάδες άτομα που έχουν επανειλημμένως καταθέσει σχόλια στα οποία θέτουν ερωτήματα ή/και ευθέως αμφισβητούν τους ισχυρισμούς του περιοδικού. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία, αυτά τα σχόλια ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.

Εάν οι υπεύθυνοι της Motor Press είχαν την ικανότητα να δεχθούν την αντίθετη άποψη, θα είχαν κανονικό φόρουμ όπως τόσα και τόσα άλλα περιοδικά.

Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα μας. Η δημοκρατία και η ελευθερία του λόγου είναι έννοιες που ο καθένας ερμηνεύει κατά το δοκούν. Το ζήτημα είναι ότι το περιοδικό αυτό ΨΕΥΔΕΤΑΙ στους ισχυρισμούς του.

Ένας ιδιοκτήτης Fiat Coupe 1.8 ρώτησε γιατί το αυτοκίνητό του, που φορά τα ΙΔΙΑ φρένα με το "ανεπαρκές" Bravo 1.4 90HP, φρενάρει μια χαρά. Του απήντησαν ότι το Coupe ζυγίζει 400 κιλά λιγότερο.

ΟΥΔΕΝ ΨΕΥΔΕΣΤΕΡΟΝ!

Ιδού τι λέει το wikipedia...

Η πιο ελαφριά έκδοση του Coupe ζύγιζε 1250 κιλά.

Το ελαφρύτερο Fiat Bravo του 2007 ζυγίζει 1205 κιλά.

Από πού λοιπόν προκύπτει ότι το Coupe είναι ελαφρύτερο του Bravo και μάλιστα κατά 400 κιλά;

Επίσης, ισχυρίζονται ότι το σκάνδαλο με τα... "τσιπαρισμένα" Bravo/Brava/Marea η Fiat το παραδέχθηκε 3 μήνες μετά. Λυπούμαι πάρα πολύ, αλλά παρακολουθώ ανελλιπώς τον ειδικό Τύπο και δεν είδα πουθενά κάτι τέτοιο.

ΕΡΩΤΩ ΞΑΝΑ:

Τον καιρό που 4 Τροχοί και Drive απέδειξαν ΜΕ ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ σε αρκετά αυτοκίνητα (πρώτα σε Mazda MX-5 πρώτης γενιάς) ότι μόνον με αλλαγή προγράμματος (γιατί αυτό είναι το τσιπάρισμα) ένα 1600άρι αυτοκίνητο είναι ζήτημα αν θα καταφέρει να πάρει 5 άλογα επιπλέον, τον καιρό που το Drive έκανε projects βελτίωσης αυτοκινήτων και τονιζόταν πανταχόθεν ότι ατμοσφαιρικός κινητήρας με φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση (που καθιστούν το αυτοκίνητο τραχύτερο και πιο θορυβώδες) είναι ζήτημα αν θα πάρει 10 άλογα παραπάνω και για ο,τιδήποτε περαιτέρω απαιτούνται πιο σοβαρές μετατροπές (αλλαγή εκκεντροφόρων, αύξηση σχέσης συμπίεσης κλπ), από πού προέκυψε ότι ένα 1400άρι (ή, ακόμα χειρότερα, 1242 κ.εκ.) αυτοκίνητο μπορούσε μόνον με πρόγραμμα να κερδίσει 17 ίππους; Και πώς θα παραδεχόταν κάτι τέτοιο μια αντιπροσωπεία;

Λέω "ακόμα χειρότερα" για το ενδεχόμενο να μιλούσαν για τον κινητήρα των 1242 κ.εκ., γιατί από τόσο μικρό κυβισμό έβγαζε 82 ίππους, άρα ήταν ήδη ένα εξαιρετικά πιεσμένο μοτέρ, προγραμματισμένο για πολύ μεγάλη ειδική ισχύ (ίππους ανά λίτρο - 1000 κ.εκ.). Συνεπώς, αυτό το μοτέρ δεν υπήρχε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση με πρόγραμμα να κερδίσει σε ισχύ, πόσο μάλλον 17 ολόκληρα άλογα. Ούτε με φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση θα έβλεπε κανείς αξιοσημείωτη βελτίωση, γιατί είχε αρκετά ελεύθερη εισαγωγή.

Δηλαδή, κύριοι, το εν λόγω περιοδικό παραπληροφορεί και η διαιώνιση της ύπαρξής του κάνει μεγάλη ζημιά στην αυτοκινητιστική μας κουλτούρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: